You Know What? Chuck is getting boring!

Başlık her şeyi anlatıyor, o yüzden fazla bir şey söylemeyeceğim sanırım. Chuck'tan sıkılmaya başladığımı fark ettim. Diziyi izlemeye başladığımda Chuck'ın şapşallığı ve Sarah ile olan "durumları" ilgi çekici olduğu için keyif alıyordum. Fakat bu sezonun ortalarına doğru Chuck artık "an almost super cool" ajan olmaya başladı. "Almost" şapşal olduğundan değil, duygusal olduğundan. Sarah ile ilişkilerinin de bir sebeple gerilip bölüm sonunda düzelmesi rutin halini alınca benim diziyi takip etmeme neden olan üç sebepten ikisi gitmiş oluyor. Araya bir de birkaç haftalık boşluklar girince iyice tadı kaçıyor. Hala keyif aldığım üçüncü sebepse Morgan'ın olduğu sahneler. Joshua Gomez'in iyi oyunculuğundan mıdır yoksa karakterin iyi yazılmasından mı bilmiyorum ama Morgan'ın olduğu her sahneden keyif alıyorum. Hele Alex'le flört edişlerine bayılıyorum. Alex kızımızın (Mekenna Melvin) güzel olmayan güzelliğinin de etkisi olabilir bunda elbet. Belki de bu sahneler dolayısıyla kendisi güzel görünüyordur bana, bilemiyorum.
0 Responses