On Yedi

Ademoğlu ne garip varlık. Hep bir yönüne şaşırıyor, sonra o yönünü kanıksıyor, sonra yeni bir yönüne şaşırıyor, sonra o yönünü de kanıksıyor, bu döngüyü devam ettiriyorum. Son günlerde muhabbet ettiğimiz cins-i latiften bir arkadaş, erkek milletinden biraz çekmiş anlaşılan, saydırıp duruyor erkeklere. Ha bu normal. İnsanın kendi deneyimlerinden yola çıkarak genellemeler yapması, ona göre davranış geliştirmesi hiç şaşırtıcı değil. Bunu hepimiz yapıyoruz. Mesele bazılarımızın kendisine hiç bakmayıp hep başkalarını suçlaması. Güzel kardeşim, biz erkeklerin çoğu yalancı, haysiyetsiz, şerefsiz olabilir. Misal ben öyle biriyim. Ama canım arkadaşım, bu malları etrafına toplayan sende hiç mi hata yok? Hiç mi anlamadın canını yakan bu mal arkadaşlarla birlikteyken ne bok olduklarını? Anladın ve yine de karşı koyamadıysan kendine (ben mesela böyle bir durumda olsam anlasam da zaafiyetlerim dolayısıyla anlamazlıktan gelirim) kendine sorman gerekmez mi bende de eksik bir şeyler var mı acaba diye? Ben sürekli soruyorum ve inan şimdiye kadar canımı yakan insanlardan çok kendimde kusur bulmuşumdur onlarla olan muhabbetimden ötürü.
0 Responses