Boşları Almaya Geldim

Ne oldu? Nafile'nin tez günlüğünden notlar vesaire diye bik bik ediyordun! Bugünkü gibi bomboş geçirdiğin bir günün sonunda da bahset tezinin durumundan yiyorsa. Hatta koca hafta sonunu boş geçirdiğinden. Yemez değil mi? Sen anca kendini teselli et. Neymiş efendim, derginin yeni sayısı çıkmışmış da mıkmışmış da falanmış da filanmış. Onu hazırlamak için iki gününü harcamış da paşam tezle o yüzden ilgilenememişmiş. Hadi diyelim bunlar geçerli mazeretler. Bugün öğleden sonra niye hiçbir şeye dokunmadın? Buna bir cevabın var mı? Yok!

Çok mu hırpaladım kendimi? Sanmıyorum. Biraz durumu abarttığım doğru ama. Göründüğüm ya da görünmek istediğim kadar önemsemiyorum aslında tezi. Bir şekilde biteceğini ve bittikten sonra da her şeyin olacağına varacağını düşündüğümden galiba. Doktora için bile kasasım yok şu aralar. Bakalım, hayırlısı.
0 Responses