Bir Başıma Bir Hafta

İtiraf etmeliyim ki tez günlüğünden notlar meselesini sevdim. İlerlemenin olduğu zamanlarda sevmem normal elbette. Açık ofisin kalabalığından kurtulup tek başıma bir odada bulunduğum bu hafta gayet verimli geçti. Özellikle şu son 24 saat gayet iyiydi. Önce dün akşama doğru modelde yapacağım değişiklikleri netleştirmeye başladım. Akşam evdeyken yapılacaklar kesinleşti. Bugün de bu değişiklikleri "bilimsel" bir biçimde kağıda dökme işini hallettim. Neredeyse bundan önceki dört günde yazdıklarım kadar şey yazdım bugün. Artık ne kadar ikna edicidir yaptığım açıklamalar zamanı gelince göreceğim.

Önümüzdeki hafta da bu imkandan yararlanabilecek olmam güzel. Umarım gelecek hafta da bu haftaki gibi (hatta belki bundan daha fazla) verimli olacaktır. Esas mesele yeniden açık ofise döndükten sonra neler yapabileceğim. Rahatlığa alışan bünyenin tekrar çalışmakta zorlanması gibi sessizliğe ve yalnızlığa alışan bünyenin de yeniden onca dikkat dağıtıcı şeyle baş etmekte zorlanacağını düşünüyorum. Bakalım neler olacak.
0 Responses