Yorumları da Bir Garipmiş Buranın

Stajyer'in uyarısı üzerine baktım ve "X* YORUM" linkinin yorum yapmayı akla getirmediğini fark ettim. Ona bir ayar çektikten sonra deneme yapayım dedim, yorum meselesine de açıklama getirmek gerekebileceğini fark ettim çünkü yorum sayfası değişik biraz. Çok fazla opsiyon sunmuşlar, karışık gibi duruyor. Şimdi efendim, yorum yapmak isteyen sevgili arkadaş ve dostlarım ve dahi tanımadıklarım "X* Yorum Var, Sen de Ekle Bir Tane" linkini tıkladıktan sonra önlerine çıkan sayfada "Yorumunuzu bırakın" yazısının altındaki boşluğa yorumlarını ekledikten sonra "Bir kimlik seçin" kısmından "Adı/URL" seçeneğini işaretleyerek sadece isimlerini yazıp "YORUMUNUZU YAYIMLAYIN" butonunu kullanarak yorumlarını gönderebilirler. Dileyenler "İsimsiz" seçeneğini de kullanabilir tabi ama onu tasvip etmiyoruz, yazıcı camiası olarak.

Yapılan yorumları görmek için ise yazının başlığına tıklamanız yeterli. Bu durumda yazı tek sayfa olarak açılacak ve altta yorumlar yer alacaktır.
İşte böyle sevgili izleyenlerim. Programın hazırlanmasına ilham verdiği için sevgili Stajyer'e teşekkürlerimi sunuyorum. Bir başka "Nafile'den Tarifler" programında görüşmek dileğiyle hepinize mutlu günler diliyorum.

* X yorum sayısını belirten değişkendir. Değişkenin ne olduğunu anlatması için sizi Şirine'ye havale edebilirim.
4 Responses
  1. Adsız Says:

    ayyy şükür kavuşturana nafilecimmm :)))
    ne zormuş yeni bi mahalleye alışmak :)))
    neyseki sorunu çözdün süpermen edasıyla :))
    ben her zamanki gibi buralardayım..

    güle güle kullan yeni alanını :))

    şirine'ye selamlarrrr...

    sevgimle..


  2. çer çöp Says:

    teşekkür ederim efendim, hepimize hayırlı olur inşallah.
    hem ne demiş eskiler, tebdil-i mekanda fayda vardır değil mi? göreceğiz faydalı mı değil mi?
    yalnız, merak ettim ben; bu stajyer adı nereden geliyor? staj mı yapıyoruz bir yerlerde nedir? ne işle meşguluz falan fişman feşmekan yani. :)


  3. Adsız Says:

    merak ii bişiydir :)
    efenim durum şöleedir aslen;
    ben aslında çok eski bi blogcuyum..
    bi bloğum vardı
    bi zamanlardı :)
    hep ağlak yazılar yazardım :)
    hüzünler, aşk acıları falan da filan..
    sonraaa küstüm ben bu bloguma:)
    tüm yazılarımı görünmez yaptım
    kapattım blogu bi şekilde :)
    daha sonra yazmasam olmaz diyerekten "en iyisi önce bloglarda yorum yazarak staj yapiyim ve böylece kendime yeni bi bakış açısı da geliştirip farklı bi pencereden bakarak dünyaya, daha güzel şeyler yazabileceğim bi blog sahibi olayım sonrasında" dedim kendi kendime.. (ay ne çok şey söylemişim ben kendimeee :)) )
    işte böylece staj hayatıma başladı sevgili nafile..

    :)


  4. çer çöp Says:

    vay be. etkilendim bak şimdi. :)
    tekrar yazmaya başlarsan ağlak yazma olur mu? yani arada bir yaz da hep yazma. ağlak yazıları okumak bazen eziyet oluyor çünkü. :)
    bu da benim formaliteleri atlayarak isteğim olsun.
    sevgi, saygı, mucuk mucuk