Hal Bilmezem

Hey! Özledin mi beni? Bayağı oldu ha görüşmeyeli, ne dersin?

Efendim, Bursa'ya gittim, annemi gördüm. Sağlığı yerinde çok şükür. Yaşlılıktan olsa gerek, çalışınca ağrıyor bacakları. Dinlendiğinde bir şeyciği kalmıyor. Dün hastahaneye yattı, kontroller yapılıyormuş şimdilik. Ben anlamam ama etraftakiler bel fıtığından şüpheleniyorlardı, bakalım doktorlar ne diyor.

Sabah beri ders çalışıyorum. Üç tane makale bitti, iki tane daha bitirmem gerekiyor bugün. Gerçi biri Türkçe olduğu için çok zorlamayacaktır ama o da hayli uzun. Bakalım bitirebilecek miyim? Bitiremezsem yarınkileri daha hızlı okumam gerekecek ki onlar da uzun. Of, zamanında çalışmazsam olacağı bu. Vizeden sonra düzenli olarak okumayı neden bıraktıysam artık. Kafama sıçayım kendimin.

Bir haftadır inanılmaz neşeliyim. Öyle güzel bir enerji var ki üstümde elim ayağım durmuyor hiç. Aslında bir yandan da korkuyorum, hayra alamet değil gibi geliyor. Ne var ki bunları düşünerek kendimi yoracak değilim. Keyfim yerinde ve gelecekte neler olabileceğini düşünerek bu keyfi kaçırmak istemiyorum.

İstiyorum ki birkaç da düşünce yazayım ama aklıma bir şey gelmiyor şimdi. Eğer söyleyeceklerim olursa bir kez daha yazmayı denerim bu gece. Şimdilik sevenlerimin gözlerinden öpüyorum.

Sağlıcakla kal!
0 Responses