Maça Doğru

Şortumu giydim, maç saatini bekliyorum. Şaka, şaka. Şort falan giymedim. Bu bacaklarla şort giymek de ne komik olur be. Pijama üstüne giyilmiş gibi, düşünsenize. Boşverin, düşünmeyin en iyisi. Ben düşündüm, fena oldum. Kaldı ki maç saatini beklediğim falan da yok. Söz verdik bir kere, oynayacağız. O zamana kadar da ödevle ilgilenmeye çalışıyorum işte. Bugün dışarda çok oyalandım, biraz daha kasmam gerek galiba.

Öyle işte. İçimden bi selam vermek geldi. Gidiyorum şimdi.

Kendine dikkat et tamam mı yavrucuğum.

Görüşürüz.
1 Response
  1. Adsız Says:

    ehe ehe birşeyler yazmak istedim.sanırım ben de buradayım demeye çalışıyorum:) ne dersin nafile bu da bi ilgi çekme yolu ve kıskançlıkla alakalı olabilir mi:)
    fazla itiraflı oldu bu bea, keseyim ben burada.
    geç de olsa stajyere de selamlar(bloga çok geç baktığımdan yorumları ve haliyle selamını ancak okuyabildim) nafilenin blogu bağımlılık yapıyor adamda, sanırım bu yüzden seninle daha çok selamlaşacağız:)