Çalışırken

"Düşün düşün boktur işin." diye bir laf var, bilirsiniz. Ben de bilirim. Bilirim bilmesine de şimdi bunu niye yazdım onu bilmem işte. Aklımdaydı da unuttum değil, düpedüz bilmiyorum neden yazdığımı. Ne yapalım, oldu bir kere.

Yarın son finale gireceğiz nasipse. Sallantıdaki tek dersin de bu olduğunu düşünürsek biraz ciddiye alarak çalışmam gerekecek. Ama nerde! O kadar üşeniyorum ki işin kolayına kaçıp hocanın siteye koyduğu gözden geçirme sorularının hangi ünitelerde olduğuna bakarak yalnızca o ünitelere çalışacağım ilk etapta. Belki daha sonra vaktim olur ve ben üşenmezsem diğerlerine de bakarım. Bu arada, formül kağıdı dağıtılıp dağıtılmayacağı konusunda net bir bilgi ulaşmış değil henüz elime. Çeşitli dedikodular var ve bu defa onlara inanmak istiyorum.

Sınavdan sonra biraz buralarda takılıp, döndüğümde gitmiş olacak arkadaşlarla vedalaşıp gece Bursa'ya hareket edeceğim artık. Pazar akşamı döndüğümde benim için yeni bir dönem başlamış olacak. Elbette abartmaya gerek yok, altı üstü staj yapacağım. Yine de sabah erkenden kalkıp düzenli olarak her gün bir saatlik otobüs yolculuğundan sonra işe gidip gelmek farklı bir deneyim olacak. Hoş köyde yine o saatlerde kalkıp bir saat yürüyüp ondan daha uzun süre hem de bedenen çalışmış olduğumu hesaba katarsak bunun daha ağır olduğunu söylemek biraz abes kaçar sanırım. Öyle ya da böyle, 2 Haziran Pazartesi günü zorunlu stajıma başlamış olacağım ve inşallah 27 Haziran Cuma akşamı bu dertten kurtulmuş olarak geleceğim yurda.

Şimdilik söyleyeceklerim bu kadar. Yeni bir şey olursa dönerim. Tekrar görüşünceye değin sağlıcakla kalın. (TRT'de program sonu gibi oldu sanki.)
0 Responses