Leyla

Bugün, tatilden döndü Şirine. Gelir gelmez aradı beni, çıktık bahçeye. Nasıl da özlemişim onu. Kaç zaman olmuştu sohbet edemeyeli? Hatırlayamıyorum.

Önceki gece yaptığım İnciraltı kaçamağının ardından dün de Güzelbahçe'ye attım kendimi, yine tek başıma. Bu defa gündüzdü ve yanımda kitabım da vardı. Okudum ve yürüdüm bol bol.

Bıcır geleceğini söylemişti ama gelmedi gece. Hastaydı dün, inşallah bir sorunu yoktur.
İnanılmaz huzurluyum iki gündür. Yeni şarkım, yeni halim.

"Kar yağıyor bu gece
Öyle beyaz ki şehir
Anlamak bir ömür sürer
Hayat niye kirlenir"

Uykum var.
6 Responses
  1. Adsız Says:

    Atatürk Öğrenci Yurdu mu senin yurdun ?


  2. çer çöp Says:

    Yok canım, okulun (Ekonomi Üni.) yurdunda kalıyorum ben. Neden sordun?


  3. Adsız Says:

    :))
    ben eskiden, inciraltında kalmıştım da o yüsden.. :)

    bunca zamandır okuyorum yazılarını..
    üniversitenden ya da yurtan bahsederken
    İzmir'de olabileceğini hiç düşünmemiştim nedense..

    konu bu değildi ama olsun aklıma geldi yazdım :)


  4. çer çöp Says:

    Ne istersen yaz canım, lafı mı olur!
    Eskiden, demişsin; bitti herhalde okul senin. Nerelerdesin şimdi?


  5. Adsız Says:

    evet eskidendi :)
    şimdi Marmariste'yim...
    turizme bulaştım maalesef :(((


  6. çer çöp Says:

    Maalesef? Memnun değilsin anlaşılan. Bölümünün dışında bir şey de ondan falan mı yoksa sevemedin mi? Soruya bak hizaya gel. :D