Bir İleri İki Geri Birilerinin Elinde İpleri

Tahmin ettiğimden daha erken kalkmadım ama tahmin ettiğimden daha az uyudum. Yatmadan önce sorsaydı birisi kaç saat uyuyacağımı tahminim sekiz on saat arası olurdu ama kaçta kalkarsın dense 11 civarı diye tahmin ederdim. Yattığımda saatin dört buçuk civarı olduğunu düşünürsek tahminlerdeki tutarsızlık kendisini belli eder, ilk cümledeki çelişkiyi de ortadan kaldırır sanırım.

Kalktığımdan beri neredeyse hiçbir şey yapmadım. Ödeve bir cümle daha ekledim. Ne kadar büyük bir şey değil mi? Beş-on sayfa kitap okudum ve ekmek aldım. Geri kalan zamanda ne yaptığımı gerçekten bilmiyorum.

Bulamadım söyleyecek başka bir şey. Şu ödevler bitse de arada bir ufak çaplı tespitler falan da aktarsam. Sıkıcı olmaya başladı böyle günlük işleri geçirmek. Gerçi adı günlük bunun, günlük olaylar yazmakta gariplik yok ama onun da orjinal bir yanı yok.

Hadi kaçtım ben. Kahvalı yapayım da bari ondan sonra ödevle ilgileneyim. Tembellik etmekle bitmeyecek çünkü.
0 Responses