Yarın Yol Var

Bursa'ya gideceğim yarın, nasipse. "Durup dururken Bursa'ya gitmek de nereden çıktı?" deme! Annem yola çıkmış bugün, sabah İnegöl'de olacak. Ben de kısmetse akşama. Annemin yola çıkma nedenini soracak olursan, doktora gitmek için derim. Ha "Artvin'de doktorların suyu mu çıktı?" hiç deme, o muhabbete girmek istemem. İki hafta Şavşat'ta kalmıştı iğneler için. Anlaşılıyor ki toparlayamamış, biraz da babamın itelemesiyle olsa gerek Bursa'ya gitmeye ikna olmuş. Onu görmeye gideceğim ben de. Perşembe gece binip, Cuma sabahı da İzmir'e dönmeyi düşünüyorum. Vesselam iki gün yokum buralarda. Bu süre zarfında herkesi önce Allah'a sonra kendisine emanet ediyorum.
1 Response
  1. Adsız Says:

    ben de seni önce Allah'a sonra kendine emanet ediyorum...

    çabucak gidip gel...

    sevgimle:)