Klişedir

"Sensiz dünya bana dardır
Daim işim gücüm zardır."

"Benim işim gücüm zar değil, yani zar yapıp satmam, zarcı değilim." derdim şimdi ama daha gündüz siktir çektiğim insanlar gibi davranmış olurum, hoş olmaz.

Dişim ağrıyor hafiften. Ne kadar oldu, bir ay mı? Belki iki, bilmiyorum. Böyle tok bir ağrı var. Doktora gitmek istemiyorum. Gidersem ağrıyan dişimin en sona sarkacağını biliyorum çünkü. Sanki ben düşünemezmişim, ben bilmezmişim gibi kendi halimi tutup başka dişlerle uğraşacaklar. Gitmeyeceğim. Zaten öyle gece ağrısı gibi sızılı değil, pek dert etmiyorum o yüzden.

Kahve mi yapsam? Yapmasam mı? Neden yatmadan önce kararsız olmaya başladım ben? Dün sigarayı düşünüyordum, bugün kahveyi düşünüyorum. Aslında kahve içme fikrinin de sigaradan doğduğunu düşünürsek, sigara bütün kararsızlıkların anasıdır diyebilir miyiz? Zaten sigara içmek istediğimden de pek emin değilim. Boşveriyorum kahveyi de sigarayı da. Kitap okur yatarım.

Yok bu akşam daha fazla söylenecek sözüm. Belki de olurdu, olabilirdi. Dattiri ditdit, diri diri dit.

Öyle işte. Öpüyorum gözlerinizden.
2 Responses
  1. Adsız Says:

    güzel olmuş blogun bu hali.. uzun zamandır uğrayamıyordum mekanına.. işler öyle yoğunblaştı ki, mesainin ne zaman başlayıp ne zaman bittiğini farkedemiyorum çoğu zaman.. şimdi gelip, ben yokken yazdığın tüm yazıları okudum.. seni sıkan, boğan bişeyler var gibi geldi yazılarını okuyunca nedense.. hani insan birşeylerin eksikliğini duyar da bazen, ama adlandıramaz ya da tanımlayamaz ya bu eksikliği, sanki son yazılarında böyle bir hal içinde olduğunu sezinledim...

    ne çok uzattım lafı di mi:) özlemişim sana yazmayı ondan bu gevezelik..

    buralarda olacağım nafileceğim... sen de buralarda ol.. şirineye selamlar...

    sevgimle...


  2. çer çöp Says:

    estağfurullah efendim, dilediğiniz kadar yazın. :)
    yoğun olduğunu tahmin etmem lazımdı aslında, sizin sezon açılmıştır şimdi. açılmadıysa da tam hazırlık dönemidir. yanılıyor muyum? her iki halde de kolay gelsin, ne diyeyim. :)
    beklerim yine.
    görüşmek üzere.