Doktor Civanım

Doktor desteği almam gerektiğine gittikçe daha fazla kani oluyorum. Bu sabah uyumaya çalışırken kendimi ayın hangi gününün haftanın hangi gününe denk gelmesininin uygun olacağını düşünürken buldum. Oraya nasıl geldim hatırlamıyorum ama ayın yirmi beşinin çarşamba olmaması gerektiğini, çarşamba olmak için yirmi dördünün daha uygun olduğunu söyledim kendi kendime. Perşembe için yirmi beşi de yirmi altısı da uygundu ama. Ayın on üçü hangi güne gelebilir deyince kendime cevap salı olarak geldi. Neden salı bilmiyorum. Pazartesi için hangi günler uygun olabilir peki? Mesela biri, yirmi sekizi, on beşi. On beşi pazara da uygun olur. Yedisi? Kesinlikle pazar. Falan fıstık. Sizce de profosyonel yardım almalı mıyım?
2 Responses
  1. Benjamin Says:

    bence gayet mantıklı. yıllardır düşünürüm bu tarz şeyleri.
    ayrıca Pazartesi'ye 12 de yakışır bence.
    düşünsene..


  2. çer çöp Says:

    Haklısın, pazartesi 12'de güzel durur bence de.