Nafile Is No More Listed as "In a Relationship"

Çoğunlukla yaptığımın aksine bu defa başlığı yazıdan önce belirledim. Neden? Yazının özünü anlatıyor da ondan. Yazı deyince uzun uzun bir şeyler karalayacakmışım gibi geliyor ama mesele aslında iki üç cümlelik bir şeyden ibaret. Yine de yazı yazıdır değil mi? Her neyse, mevzu bu değil elbette.

Doğru okudunuz efendim, Nafile is no more listed as "In a Relationship". Facebook'un ilişki kısmında yapılacak olan bir değişiklikten sonra ortaya çıkacak bildiri böyle oluyor bir şey oluyor. Benim de ilişki durumumda oluşan değişiklik sonrası bildirim bu oldu. Aslında tam olarak doğruyu yansıtmıyor ama daha doğrusunu yansıtacak bir ifade de bulamadım. Tam olarak doğru değil zira daha önce "In a Relationship" olarak "listed" değildim. (Listed tabi, ne olmuş yani?) Üstelik normal insanların gözüyle baktığımızda "In a Relationship" gibi bir durumum da yoktu. Yine de uzunca bir zamandır (belki on belki daha fazla yıldır) seviyeli bir birliktelik yaşadığımız ve kimi zaman düzenli kimi zaman düzensiz aralıklarla cinsi münasebetler yaşadığımız sol elimle küsüz. Ayrılmadık ama nedense kendisi bana karşı pek haşin davranıyor. Haliyle bir süredir "In a Relationship" diyemiyorum ilişki durumuma. Bu süreyi muadili olabileceğini düşündüğüm sağ elimle geçirmeye çalıştıysam da kendisinin cevabı pek sert oldu bu önerime. İlk olarak solak olduğumu yüzüme vurdu. İkinci ve kendi açısından daha önemli bir sebep olarak da kendisini pis işlerime alet etmemden hoşnut kalmayacağını, hele hele mübarek Ramazan ayında böyle bir şeyi aklımdan geçirmiş olmam dolayısıyla beni esefle kınadığını bildirdi. Of of, dertliyim dostlar bildiğiniz gibi değil.
0 Responses