Yalnızlık Boşluğu

İnsanın ruh halindeki değişimler karşıdan bakınca belli olsa nasıl olur? Diyelim ki yolda karşılaştık sevgili arkadaşım. Bir süredir de görüşmüyoruz. Beni görünce çok zayıfladığımı söyleyebilirsin, saçlarımı kestirdiğimi fark edebilirsin, üstüme başıma eskisi kadar dikkat etmediğimi görebilirsin, hatta o an için neşeli ya da üzgün olduğumu da ayırt edebilirsin. Peki ruh halimin çoğunlukla nasıl olduğunu anlayabilir misin? Ben istiyorum ki o da anlaşılabilsin. Mesela beni görünce "Nafile, koçum çok yalnızlaşmışsın be görmeyeli!" diyebilesin. Alnımda yalnız olduğum yazmasın ama nasıl ki kilo kaybedince inceliyorum onun gibi yalnız olunca da vücudum bir belirti göstersin. Gerçi bu durumda yalnızlığım herkes tarafından anlaşılacağı için arkadaşlarım ve ailem yanlış anlayabilirler. Sizi temin ederim öyle bir şey değil bu sevgili dostlar ve kıymetli anne babacığım. Bu yalnızlık değişik biraz. Hatırlamıyorum ne kadar oldu birinin omuzuna başımı yaslayalı mesela. Dün izlediğim Bounce'da Ben Affleck'in canlandırdığı karakterin söylediği gibi iyi geceler diyebileceğim biri olmayalı kaç ay geçti bilemiyorum. Böyle bir yalnızlık işte. Böyle bir boşluk hissi. İşte bu boşluk hissi var ya, o his gerçekten boşluk olarak aksetse mesela insanın bünyesinde. Elimizde, kolumuzda, yanağımızda, göğsümüzde boşluk olsa da anlaşılsa yalnızlığımız.
0 Responses