Ben Olmak da Zor Bazen

Biraz agresif bir insanım galiba. Agresif olduğum kesin de benim kastettiğim insanlarla ilişkilerimdeki agresifliğim. "Başka hangi konuda agresif olabilirsin ki?" diye aklından geçirenler için doğru ifadeyi aramaya devam ediyorum. Galiba kısa bir cümleyle açıklamam güç olacak. O nedenle lafı açıyorum.

Yeni tanıştığım insanlarla ilişkilerimde saldırgan bir tavır sergiliyorum sanırım. Hayır, kişilere saldırmıyorum. (Onlar açıklamaya çalıştığım davranışlarımı kendilerine saldırı olarak algılamıyorlardır umarım.) Saldırganlığım samimiyeti ilerletmek için insanların kaldırabileceğinden fazla ilgi göstermek şeklinde oluyor. İlginin dozunu ayarlayamadığım gibi biçimini de tutturamıyorum anladığım kadarıyla. Hal böyle olunca sözünü sohbetini seveceğimi düşünerek yakınlaşmaya çalıştığım insanlar daha da uzaklaşıyorlar benden. Zaten asosyalliğin sınırlarında gezen biriyim, iyice zorlaştırıyorum durumu.

Ne söyleyeceğimi bilmiyorum.
0 Responses