Mutlu Olmak Varken

İnsan hüzünlenince ne dinler? Gerçekten merak ediyorum, normal biri için bunun bir standardı var mıdır? Normal olmadığıma inanarak kendimi özel hissetmek derdinde olduğum için mi böyle kuruyorum bu cümleyi bilmiyorum ama normal insanların üzgünken neler dinlemek istediğini bilmek istiyorum. Üzüntülerini katmerlendirecek şeyler mi dinlerler acaba? Sevdikleri hangi müzik türüyse onun "damar" şarkılarını mı mesela? Yoksa keyiflenecekleri bir şeyler mi? Şöyle hareketli, belki dans ettirecek bir şeyler?

Ben... Ben hüzünlenince ne dinlemek istediğimi bilemiyorum bazen. Kimi zaman öyle şarkılar dinlemek istiyorum ki bir bıçak saplanmışçasına kalbimi acıtsın. Kalbe bıçak saplanınca duyulacak acının çok daha başka olacağını bilsem de zaman zaman böyle hissettiğim şarkılar oluyor. Elim kolum tutmaz oluyor o zaman. Bu şarkılar çoğu zaman bir anısı olan şarkılar oluyor ama bazen sadece "güzel" oldukları için de canımı yakabiliyorlar. Zaman zaman da hüzün o kadar ağır gelmeye başlıyor ki bir nebzesini daha kaldıramayacağımı fark ediyorum. İşte öyle zamanlarda sözlerinde hüzün barındırsa da en azından müziği yüreğime dokunmayan bir şeyler dinlemek istiyorum. Şu sıralar böyle şarkıları daha çok dinlemek istiyorum. O kadar uzun zamandır kendimi hüzünlü hissediyorum ki ne bir parça daha efkar yüklenmeye mecalim var ne de haddinden fazla uzayan bu hal için kendimden daha fazla nefret etmeye tahammülüm.

"Yoruldum, yoruldum, yoruldum
Gereklilik kipinde yaşamaktan"

Ahmet Telli, Asmin
0 Responses