.

Bu hafta bir şey fark ettim. Tırnaklarımın uzama hızı birbirinden farklı. Eskiden baş parmak tırnaklarımın diğerlerinden yavaş uzadığını fark etmiştim zaten ama bu hafta gördüm ki diğer tırnaklarım arasında da farklılıklar var. İşaret parmaklarımın tırnakları diğerlerinden daha hızlı uzuyor mesela, bilhassa sağ eliminki. Baş parmaklardan sonra en yavaş uzayanlar serçe parmaklar. Orta parmaklar ve yüzük parmakları kendi hallerinde takılıyorlar. Herhangi bir yarışa girmiş gibi durumları yok. El ve tırnak bakımıma dikkat etmeyi bırakalı çok oldu, şekil bozukluklarını takmıyorum o yüzden ama bu kadarı da fazla biraz. Ne yani, özel tarife mi uygulayalım arkadaşım sizlere aynı boyda kalasınız diye. Yarım santimetrelik bir işaret parmağı tırnağının yanında bir milimetre ya var ya yok bir baş parmak tırnağı olunca cinlerim tepeme çıkıyor ister istemez.

Abi ne diyorum ben ya? İyice zıvanadan çıktım bu aralar. Tamam, susuyorum.
2 Responses
  1. Benjamin Says:

    şimdi okuyunca fark ettim, benim de sağ kolumun tüyleri sol kolumunkilerden daha çabuk çıkıyor şerefsizler.


  2. çer çöp Says:

    eheheh! bizim en azından kıl tüy derdimiz yok. erkek adam kıllı olur deyip geçiyoruz. :)