Nerede Kalmıştık?

Yazmayı özlemişim galiba, kaptırmış gidiyorken birden Toefl sonucum açıklandı mı diye bakmak geldi aklıma. Gelmez olsaymış, bakar bakmaz dağıldım. Beklemiyordum bu kadarını, heyecanlandım. Toefl Ibt'ye girmiş olanlar yahut bir şekilde alakası olanlar için puanımı yazıyorum: 102. Sınavın 120 üzerinden olduğunu düşünürsek fena bir puan değil. Benim 80-85 beklediğimi düşünürsek gayet iyi. Kıyaslama yapmak için Boğaziçi'nin yüksek lisans başvurularında alt sınır olarak 80 istediğini söyleyeyim, net bir fikir oluşsun kafalarda. Neyse, geçelim bunu ve gelelim söz verdiğim fotoğraflara.


Kordon'dan bir görüntü. Ben anlamam ama estetik değil bu diye düşünen olur diye söylüyorum yürürken çekildi bu fotoğraf.


Pasaport İskelesi. Fark ettim ki Pasaport İskelesi'nden vapura binmemişim hiç. İzmir'den ayrılmadan evvel mutlaka bir kez binmek istiyorum.











Mahsum.



Ve bendeniz.

Not: Üstadın fotoğraflarını çekme cüretini gösteremediğimiz için yalnızca Mahsum'la benim fotoğraflarımız vardı, ondan koyamıyorum. Kasıt aranmasın(!)
1 Response
  1. shishman Says:

    üstad derken:)
    fena deilmiş hakaten yahu..
    keşfedin beni:))