İkide İki

Bir bakalım elde ne var.

Önümüzdeki hafta Boğaziçi'nin başvuruları başlıyor ve başvuru yapabilmek için araştırma önerisi yazmam gerekiyor. İki haftalık başvuru süresinin bir haftasını kendime diğer haftasını olabilecek herhangi bir aksaklığın önüne geçmek için belgeleri göndermeye ayırsam önümde öneriyi yazmak için iki hafta var demektir. Ben şimdiye kadar birkaç makale indirmekten başka bir şey yaptım mı peki? Cevap veriyorum, hayır.

Yarın akşam İşletme Politikası (Business Policy) dersinden ilk vizem var. Hocası da kaçmak için fellik fellik delik aradığım danışmanım. Çok şeker ama işine önem veren ve önem verilmesini isteyen biri. Sözün özü çalışmam gerekiyor, aksi halde son dönemimde beklenmedik bir sürprizle karşılaşmam işten bile değil. Peki buna çalıştım mı? Cevap veriyorum, hayır.

İkide iki hayırla günün kaybedeni ilan ediyorum kendimi. Tebrikler!
0 Responses