İş Atma Gız

"Ahahaha ne komik!" diye lafa giren insanlara zaman zaman gıcık olurum. Her zaman değil ama bak haksızlık olmasın. Arada sırada gıcık olurum. Ama bugün gıcık olmamaya karar verdim çünkü kendim de öyle gireceğim lafa.

Ahahaha ne komik! Bilmem ne kadar zaman evvel bir arkadaşa bakıp çıkmak için gayet.net'e üye olmuştum. Ciddiyim bir arkadaşa bakıp çıkacaktım, daha başka bir niyetim yoktu. Baktım çıktım zaten. Üyelerinin niyeti gayet net olan bir sitede benim ne işim olur değil mi? Aslında hiç de fena olmaz. Profili falan biraz afilli hale mi getirsem acaba? O kadar zavallı halde ki profil, galiba zorunlu olan bilgileri girip geçmişim. Eğitim, meslek, bildiğim diller, tuttuğum takım falan hiçbiri yazmıyor. (Şu tuttuğu takım lafı her geçtiğinde beni bir gıcık tutuyor, ne pis kalpli bir adamım yahu!) Fotoğraf hak getire zaten. Neyse, mevzuya gelelim.

O arkadaşa bakıp çıktıktan sonra gayet.net üyeliğimi falan unuttum ben tabi. (İyi reklam yaptık lan bu arada. Para falan mı istesem adamlardan. Günlük altı-yedi ziyaretçim var, bunların %70'i hemen çıkıyor. Bu hesapla para falan almam imkansız. Boşverelim en iyisi.) Az evvel pek bir mühim (vallahi mühim) iş peşinde koştururken gtalk'un mail uyarısı çıkıverdi. "Gayet.net, sessizsakin, göz kırptı" falan bir şeyler yazıyordu. "Noli la!" şaşkınlığını attıktan sonra işime devam edip bittikten sonra mail kutumu açtım. Mevzu şuymuş efendim. İstanbul'dan 33 yaşında bankacı bir hanımefendi bana göz kırpmış. Mevzuyu da bilmiyorum ki göz kırpmak ne demektir. İş atıyor diyeceğim de hakkında hiçbir bilgi olmayan birine niye iş atsın yahu hatun? Bence sitenin bir bok yemesi bu ama beni ağlarına düşüremezler. Düşsem mi ya yoksa? İkinci kez bu soruyu sorduğuma göre ciddi ciddi düşünmekte fayda var. Etrafımızdakilerden bir çözüme ulaşamadık, bakarsın internetten buluruz birilerini. Hayır, korkuyorum sonum Zuhal Topal'ın programına çıkmak olacak bu gidişle.

Şaka şaka, Zuhal Topal'ın programına çıkmaktan falan korkmuyorum. Hani insanoğlunun başına ne gelir bilinmez elbet ama şimdilik o kadar kötü durumda değilim. Sadece duvarlara tırmanma antrenmanları kesmez oldu biraz o nedenle tavanda durma egzersizleri yapmaya başladım o kadar. Bir müddet daha idare edelim böyle de sonrasına bakarız.
2 Responses
  1. Benjamin Says:

    ahaha :) başlığını çok sevdim, dilime dolandı :)


  2. çer çöp Says:

    senin başlık dolanan dillerini kuşlar yesin e mi? :)