Analytics Meseleleri

Analytics ayarlarımda bir sıkıntı var sanırım. Sevgililer gününde bir haller olmuş bloga ne olmuşsa. O günden beri sadece iki ziyaretçim var görünüyor. Şimdi hatırlamıyorum tam olarak ama galiba ben blogda tema değişikliğine gittim 14 Şubatta. "Bu yıl da mı sevgilimiz yok ulan! Bu yıl da mı eller çifter çifter gezerken bize yalnızlık düştü?" isyanının sürüklediği bunalımdan ötürü böyle hareket etmiş olabileceğim geliyor aklıma. Neyse. Temayı değiştirirken analytics kodumu eklemeyi unutmuş olabilirim. Ama aradaki iki ziyaretçiyi nasıl algıladı acaba onu merak ediyorum. Geçişler yahut değişiklikler esnasında blogger'ın klasik temalarından kullandığım oluyordu. Malum hepsi Google denen şirketin siteleri, belki entegre çalışıyorlardır o tür durumlarda. Aman, ne bileyim ben. Öyle bir sorun vardı işte. Bu sabah aklıma geldi. Dün temamı bir kez daha değiştirince (bu defa temam içime sindi açıkçası, hem de neredeyse hiçbir şeyle oynamadan) aklıma geldi ondan kaynaklanmış olabilir mi diye. Bu sabah ekledim kodu. Bakalım tekrar almaya başlayacak mı istatistikleri. İşin ilginç yanı sürekli olarak veri alınıyor görünüyordu, hala da öyle görünüyor. Biraz zaman geçip sonuçları görmeden öğrenemeyeceğim anlaşılan. Hani sağ alttaki sayaç günde bir iki tane de olsa ziyaretçim olduğunu göstermese hiç kıllanmazdım da öyle garip bir durum var. Şöyle böyle öyle işte.
0 Responses