Sevgililer, Iyyy!

Sevgililerden nefret ediyorum. Samimiyetle söylüyorum ki kıskandığımdan değil. Elbette hepsinden de değil. Sürekli olarak vıcık vıcık bir sevgi gösterme hevesinde olan; aşkım, balım, hayatım, birtanem vs. kelimelerini ağzından düşürmeyen; hele hele olur olmaz zamanlarda birbirini öpen sevgililerden nefret ediyorum. Yalnızken ne bok yerseniz yiyin, umurumda değil ama etrafınızda başkaları varken biraz daha tutun be kendinizi. Tamam arada sırada içinizden gelir ve sevdiğinizin yanağına, dudağına, boynuna, omuzuna, isterseniz kıçına bile öpücük kondurabilirsiniz toplum içinde normaldir ama ölçüsü var her şeyin. Yemek yerken bi rahat bırakın mesela birbirinizi. Yiyin yemeğinizi, kalkın ondan sonra isterseniz sevişin gözümün önünde. Rahatsız olursam kalkar giderim ama yemek esnasında yaptığınızda bir yere gidemiyorum. Evet rahatsız oluyorum. Sizler farkında değilsiniz ama öpme sesi beni rahatsız ediyor. Hele zırt pırt birbirlerini öptüğünü gördüğüm için gıcık olduğum kişilerde daha fazla rahatsız ediyor. Sonra ne oluyor, iştahım kaçıyor ve doymadan kalkıyorum sofradan. Afiyet olsun yavrularım size.

20:19
0 Responses