Araştırma Önerisi Bitti

Nihayet son beş buçuk gündür beni süründürmekte olan araştırma önerisi belasından kurtulmuş oldum. Yarın sabah son kez okuyup denetledikten sonra çıktısını alıp doğruca ilgili olduğu merciye göndermeyi planlıyorum. Yeri gelmişken daha önce yarım kalan "Neler Yaptım Son Günlerde" başlıklı yazıda yarım bıraktığım yerden devam etmediğim için sözümü tutmamamın nedenini de açıklayayım. Bugünü bir kenara koymak üzere geçen hafta Çarşamba günü öğleden sonrasından itibaren bu öneriyi hazırlamaya çalışmaktan başka bir şeyle ilgilenmediğim için yazacak başka bir şeyim de yokmuş. O nedenle sesimi çıkarmadım hiç.

Bugün neler yaptım ondan bahsedeyim biraz. Sabah kalkıp araştırma önerisinin metod kısmını yazdıktan sonra kahvaltı yapıp okula yollandım. Öğrenci işlerine uğrayıp transkript, öğrenci belgesi, mezun durumda olduğumu gösterir belge ve disiplin sicilini gösteri belge olmak üzere dört ayrı belge başvurusunda bulundum. Ayrıca ALES sonuç belgemin fotokopisini de onaylattım. Oradan başvuru formunun bir de TOEFL'a girdiğimi göstermek için bilet onay mailinin çıktısını almak üzere üniversitenin alt girişindeki fotokopiciye geçtim. (TOEFL'a girdiğimi kanıtlama meselesine şimdi girip konuyu dağıtmak istemiyorum. Ondan da bir ara bahsederim.) İstediğimi elde ettikten sonra biraz gecikmeli de olsa derse girdim. Dersten sonra ihtiyacım olan üç referans mektubundan birini almak üzere danışmanımın yanına uğradım ve mektubu teslim aldım. Referans mektubu alacağım diğer hocalarımdan birin yanına uğrayıp diğerini de telefonla arayıp yarın öğleden sonra mektupları teslim almak için söz aldım. Sonra şansımı denemek için öğrenci işlerine uğrayıp belgelerin çıkıp çıkmadığına baktım, henüz bir gelişme olmadını görüp geri döndüm. Eve gitmeden önce bankaya uğrayıp başvuru ücretini yatırmak için bir saat sıra bekledim. Bir saati lafın gelişi söylemiyorum, gerçekten bir saat bekledim. Sonra eve gelip yemek yedim. (Bunun ne önemi varsa.) Gün içinde koşturmaktan ve beklemekten hayli yorgun düştüğüm için kendime uzunca bir dinlenme molası verdikten sonra önerinin literatür taraması kısmını yazmaya başladım. Diğerlerine kıyasla daha kısa süren bu kısmını da bitirdikten sonra araştırma önerisinin sonuna gelmiş oldum. Şimdi sağ şakağımda bir ağrı var ama bilmiyorum yoğun çalışma temposundan mı kaynaklanıyor bu yoksa öyle sıradan bir ağrı mıdır.

Velhasıl Boğaziçi'ye başvurmak için önümde şimdilik bir engel kalmadı. Gelişmelerden haberdar ederim sizleri. Şimdilik bu kadar. Hoşçakalın güzeller. Dikkat edin kendinize.
0 Responses