Kimdir?

Başlarken 16:43

Belediye bunu da yaptırdı bana sonunda! İzsu'nun sitesini yer imlerine ekledim bugün. O girişin devamında böyle bir şey çıkması şaşırtıcı gelebilir, farkındayım. Ben de çok büyük bir şey olduğundan öyle yazmadım zaten. Maksat dikkat çekmekti. Yine de benim yer imlerine sadece gerçekten kullandığım birkaç siteyi eklediğimi düşünürsek bu hakikaten bir başarı(!) İzsu için. Artık arada bir oradan planlanmış kesinti olup olmadığını kontrol ederim.

Bugün İstanbul'daki birkaç vakıf üniversitesine yüksek lisans yaparken araştırma görevlisi/asistan olarak çalışma imkanı olup olmadığını sormak için elektronik posta gönderdim. Bakalım cevap verecekler mi? Her ne kadar eskisi gibi heyecanlı olmasam da hala İstanbul'a gitmeyi istiyorum. Daha doğrusu başka hiçbir yere gitmek ve İzmir'de kalmak istemediğim için İstanbul'da olma isteğim ön plana çıkıyor. Bakalım İstanbul'a yerleşmek nasip olacak mı bize de?

Hava çok güzel bugün. Rüzgar var ama soğuk bir rüzgar değil. Gerçi balkonda duran ve rüzgarın sürüyüp açık olan balkon kapısına vurduğu plastik sandalye yüzünden kapının alt camının kırılması biraz soğuttu ama fiziksel değil ruhsal bir soğuma durumu oldu o. Yoksa hava gayet sıcak. Tam yürüme havası gibi geliyor bana. Sanırım birazdan çıkıp dolaşacağım biraz.

Yazıları şarkı sözleriyle bitirmeyi adet haline getirebileceğimi söylemiştim daha önce. Henüz alışkanlık halini almış olmasa da bu yolda devam ediyorum. Bu yazının payına düşen Ahmet Aslan'ın Tanımadığım Ten adlı şarkısından üç mısra oldu.

Aradığım aşkı bulduysam sendedir.
Ya bu benim içimde dolaşan da kimdir?
Ya bu benim içimde mekan tutan da kimdir?


Biterken 16:55
0 Responses