Neler Yaptım Son Günlerde

Yemek hazır olmak üzereymiş ve ben paragraf başı yaptım. Yeni paragrafa başlamadan önce yemek yersem fena olmaz ama yemeğe kadar da vaktim var daha anlaşıldığı kadarıyla. Öyleyse son günlerde neler yaptığımı özetle anlatıp öyle gideyim yemeğe.

Efendim malumunuz daha evvel de yazmıştım Boğaziçi'ye başvurmak için araştırma önerisi yazmam gerektiğini. Yetiştiremeyeceğimi fark edince normal dönemde başvururum diyerek ön başvurular için kasmaktan vazgeçmiştim. Ne var ki başvurmak istediğim bölüm (Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler) Temmuz'da başvuru almıyormuş. Diğer bölümler için ön başvuru dönemi benim bölüm için normal dönemmiş meğer. Bunu bölümün sayfasında yazmışlar ama ben ilk okuduğumda yanlış anlamışım meğer. Ben araştırma önerisi yetişmez artık diye vazgeçmişken Koray'ın gaz vermesiyle iyi kötü bir şeyler karalayıp vermeye karar kıldım. Ondan beridir gecem gündüzüm şaştı. İki günde sekiz-on tane makaleyi okudum, birkaç tanesine de göz attım. Şimdi de yazmak için uğraşıyorum. Birden yüklenince uzun zaman kullanılmadığı için beyinde anormal reaksiyonlar görülmeye başlandı galiba, sıyırdığımı hissediyorum.

Yemek hazırmış. Gelişmeleri kaldığımız yerden aktarmaya devam ederim herhalde bir ara. Kaçtım yavrular şimdilik.
0 Responses