Öyle Sarhoş Olsam ki

Gece yarısını hayli geçtik. Evde şu an dokuz kişi var. Biri uyudu, uyanıkları da yatırmaya çalışıyoruz. Kimsenin yatıp yatmamasında değilim ama ayaktayken de doğru durmuyoruz ki arkadaş. Vakit biraz geçtikten sonra ses inanılmaz yayılıyor ve alta üste her yana rahatsızlık veriyor. Yok, şikayet etmeyeceğim. Bir şeyi kaç defa tekrarlayabileceğimi görmek istemiyorum artık.

Cem Yılmaz'ın 2008 gösterisini izledik. Sinir oldum. Çok uzun. Esprilerin yarısına yakını eski gösterilerinden. Bir saate yakın uyudum, uyandıktan sonra da bir saat kadar devam etti. Patladım resmen. Öyle işte.

Sevgi, saygı, gürültülü bu gece.
5 Responses
  1. Adsız Says:

    ben de sarhoş olmak istiyorum ama yaa... çok sıkıldım ve yoruldum durmadan çalışmaktan.. herşeyi boşvermek de istiyorum ayrıcana.. ama olmuyor işte.. neyse.. yakınmanın bi faydası yok :) ben dert yanarken bile işler birikmeye devam ediyor.. :) sizi ösledim şirin ve şirine :) gerçi hep buralardaydım ama ses verememiştim..

    öpüyorum yanacıklarınızdan...


  2. çer çöp Says:

    oh be, cidden korkmaya başlamıştım yoksa artık hiç yorum yapmayacak mısın diye. gerçi tahmin ediyordum yoğunluktan ötürü yazamadığını, malum turizmin en yoğun zamanları. ama bu böyle olmayacak, senden ara ara haber almanın bir yolu olmalı ki var. :) buraya yorum yapmanı beklemek yerine arada bir mail yoluyla haberleşmeyi ummak daha mantıklı bence. seninkini buraya yazmanı isteyemeyeceğime göre benimkini yazıyorum.
    alparslanzengin@gmail.com
    buraya mail atarsan artık arada bir mail yoluyla da haberleşebiliriz. :)
    seni tekrar görmek güzel.
    sevgiyle...


  3. Adsız Says:

    ordayken de orda olduunu belli et lütfen stajyer, alışmışız senin varlığına merak ediyoruz, arıyoruz seni.
    özleniyorsun stajyer :)

    (bu yorum direk stajyere yönelik oldu ama zaten yazılanlara söyleyebileceim bişeyim yok ne kadar dikkat etmeye çalışsam da arada uyarılanlardan biri olduumdan sesimi çıkarmıım)


  4. Adsız Says:

    ayılsan artık diyorum nafilecim :)))) çok ihmal ediyosunnnnn...

    P.S.Şirinem sen de bişis öylesene canım ya :)) nedir bu durum böyle? geliyorum gidiyorum mekana bi değişiklik yok.. :)

    öptüm kocaman ikinizi de....


  5. Adsız Says:

    şirine çok mutluyummm :))))