.

Günlüğe neden resim koymadığımı sordum kendime ve cevabını veremedim. "Madem öyle, bükemediğin eli öpeceksin." düsturuyla hareket edip bundan sonra aklıma eserse fotoğraf falan koymaya karar verdim. İlk denemeyi de tişörte baskı yaptırmayı düşündüğüm işte şu gördüğünüz karikatürü koyarak yapıyorum.

Evet, bu karikatürü tişörte bastırmayı düşünüyorum zira tam olarak beni veya benim gibi kafası karışık birkaç arkadaşımı anlatıyor. Aslında bazen biz bundan da ileri gidebiliyoruz çünkü g.tümüze girenin ne olduğunu anlamadığımız dahi oluyor? "Sana giren çıkan ne?" derler ya, öyle işte.

Bu da böyle bir anımdır. Anı mı? Boşverin, kendimde değilim. Sıcaktan olsa gerek. Allah vere oturduğumuz yer rüzgarlı. Aksi olsaydı devreler külliyen yanardı.

Öptüm kuzucuklarım. İyi bakın kendinize.
0 Responses