Birkaç Fotoğraf

Evin yanındaki beyaz kubbe çok hoşuma gitti. Daha belirgin çekmek istediğimde altındaki demir ayaklar meydana çıkıyor ve o güzelliği bozuyordu. Resmi İzmir manzarasından ve evin yanındaki ağaçların çatıdaki gölgesinden olabildiğince az mahrum kılarak çekmeye çalıştım. Ortaya bu sonuç çıktı. Fotoğraftan hiç anlamam, sanatsal yorum istemiyorum bu arada.

Fazla söze ne hacet, pazar alanının üstten fotoğrafı ve İzmir manzarası bir arada.

Hayvansever böyle olur, benimki gibi yalandan değil. "Kedilerin annesi" diyor çevre esnaf ona. "Beni çekmeyin, onları çekin." diyor dişleri dökülmüş, sigarasını tutuşturduğu ağzıyla kedileri göstererek.

Güneş Dostum'un sırtından batıyor. Dağ gibi, deniz gibi büyük adam vesselam.

Kızlarağası'nı hiç böyle boş görmemiştim, çünkü hiç Pazar günü girmemiştim. Ne numaraydı ama!

Ben anlamam ya böyle ıvır zıvırdan yine de örnek bulunsun istedim bir tane.

Not: Yalnızca kubbenin ve Dostum'un olduğu fotoğraflar bana aittir, geri kalanlar gezide bana eşlik eden sevgili turist(!) arkadaşım Koray Yalçıntepe tarafından çekildi.
0 Responses