İnternet Mevzuları

Çatlamak, patlamak, yırtılmak üzereyim. Bir haftadır kullanamadığım internetin ücretini ödeyeceğim resmen. Hani kullanamamak neyse de bir şey söylendiği halde dikkate alınmayınca çıldırıyor insan. Geçen hafta Çarşamba günü TTNet'i arayıp arıza bildiriminde bulundum ve bana cep telefonumdan ulaşılmasını özellikle belirttim zira sabit telefonumuz yok. Bugün tekrar aradığımda adam bana iki defa arandığımı fakat bana ulaşılamadığını ve arıza kaydımın bu nedenle iptal edildiğini söyledi. "Beyefendi eğer internet hattının bağlı olduğu numaradan aranırsam ulaşılamam çünkü telefonumuz yok, özellikle belirttim cep telefonumdan aranmak istediğimi." dedim. Yeni bir arıza kaydı daha aldı ve yine özellikle sabit numaram olmadığını belirttim. Aradan altı saate yakın bir zaman geçti ve hala ses seda yok. Muhtemelen yine sabit numaradan arıyorlar ve ulaşamıyorlar. Yarın da düzeltilmezse şu sorun ne yaparım bilmiyorum. Sakin kalmaya çalışıyorum ama kafa bırakmıyorlar ki insanda.
0 Responses