Para Sıkışınca

İnternetle ilgili sorunun ne olduğunu bulduk ve çözdük. Mesele telefon hattına para sıkışmasıymış meğer.

Bir haftalık arıza kaydı bildirme ve ulaşılamama sorunumuzun üstesinden gelmeyi başardık ki evimize gelen TTNet çalışanı eve gelen hatta çevir sesi olmadığını söyledi ve sorunun Türk Telekomla ilgili olduğunu, onların ilgilenmesi gerektiğini belirterek gitti. Sonra gelen Türk Telekom çalışanı da birkaç dakikalık incelemeden sonra apartman girişinde hatla ilgili sorun olmadığını, eve gelen kabloda sorun olabileceğini ve yeni hat çekmemizi söyledi. Meğer apartman içindeki işlere onlar bakmazlarmış, elektirikçi bulup bizim çektirmemiz gerekirmiş. Bizim komşu apartmandaki elektirikçiye sorduk, ölçtü biçti, 20 metre kablo gider, işçiliğiyle size 35 lira olur dedi. Kabloyu ben Çankaya'dan 5 liraya buldum, işçiliğini de 20 liraya hallettik, 25 lira vererek hat çektirdik eve. Sonrasında yine problem yaşadık ve dün hat çekildiği halde bugün tekrar gelen TTNet çalışanı sayesinde onun da üstesinden gelindi ve şu an için sıkıntımız kalmadı. E tabi onca müşteri hizmetleri araması falan bir hayli pahalıya patladı bize. 444'lü hatlar dakikada dört kontör yiyor ki sadece benim 100'e yakın kontörüm gitti, 50 civarı da dostumun gittiğini hesaplarsak 50 liraya yakın masraf yaptık, tek kilobaytlık veri alamadan hem de. Trajikomik, evet.

Neyse, nihayet internet sorununu aştık. Diyeceğim budur şimdilik.
0 Responses