Türk E-Dergi de Nedir?

Yanda görülen resim dergimizin 38. sayısının kapağı. Dört yılı aşkın bir süredik yayınlanıyor Türk E-Dergi. Önceleri Turkyouth adıyla biliniyordu, sonra bu adı aldı. Dergiye www.turkedergi.com adresinden ulaşılabilir.*

Bendeniz iki buçuk yıldır derginin kadrosundayım ve bu süre zarfında ara ara yaşadığımız irili ufaklı sorunlara rağmen çok güzel günler geçirdim. Bir yıldan fazla kalite yönetmenliği yaptığım dergide 15 Haziran'dan itibaren sorumluluklarımı daha da arttıran bir göreve, genel yayın yönetmenliğine, başladım. 38. sayı benim yönetimimde çıkan ilk sayımız oldu. Bu vesileyle, derginin kurucuları arasında olan ve 37 sayı boyunca genel yayın yönetmenliği yapan çok değerli arkadaşım Egemen Özkan'a teşekkürlerimi iletmeyi borç bilirim.

İlerleyen günlerde yeri geldikçe başımızdan geçen iyi ve kötü olaylardan bahsetmeyi düşünüyorum. Şimdilik herkese iyi günler diliyor ve derginin tadını çıkarmalarını tavsiye ediyorum.

* Çekirdeği yazan sistem sorumlusu arkadaşımızın bir türlü sebebini kavrayamadığı bir garabet dolayısıyla derginin kapağını IE 6 ve IE 7'de yayınlamayı başaramadık bir türlü. Elimizden gelen en kısa zamanda çözeceğimize inandığımız bu sorun için özür diliyor ve Firefox yahut Opera kullanıcılarının sorun yaşamadığını hatırlatmak istiyorum. Anlayışınız için şimdiden teşekkür ederim.
2 Responses
  1. Adsız Says:

    bu yeni görevin için seni tebrik etme fırsatım oldumu olmadı mı onun bile bilincinde olmadan haralahurala yaşadıımı farkettim.
    yeni görevin hayırlı olsun canım benim.
    görünce bunun içinde bi mucuk alırım senden:)


  2. çer çöp Says:

    teşekkür ederim canım hayırlı olsun dileklerin için. görüşünce mucuk alırsın artık herhalde. :)