There and Back Again

Geri geldim. Geri geldim ama gitmek istiyorum. Buralar çok sıkıcı. Burada kalabalığın içinde yalnızsın. Orada da yalnızsın ama hiç değilse kalabalık yok. Sabahları hatta geceleri uykunu bölen araba sesleri yok. Caddede yürürken donuna sıçtıran korna sesleri yok. Hava kirliliği denen bir illet yok. Bilakis alışıncaya kadar solurken ciğerlerini yakan bir hava var. Nerelerden geldiğini ve ne işlemlerden geçtiğini bilmediğin sular yok. Bizzat kaynağını gördüğün, çıktığı yerden içebildiğin sular var. Güneş vurunca gözlerini alan beton yığınları yok. Yıl boyu farklı renklere bürünen otlar ve ağaçlar var. Ben köye gidip arıcılık yapmak istiyorum sanırım. Sıkıldım buralardan.
8 Responses
  1. Rabiagovic Says:

    hayır. gitmemelisiniz.
    :)


  2. çer çöp Says:

    Her geçen gün geri dönmek hissi kuvvet buluyor bende. Bilmiyorum, galiba gitmeliyim. Kalıcı olarak gidersem internet de bağlatırım elbette evime. O zaman gitmemle gitmemem arasında sizin için bir fark olmaz sanırım. Hoş ben buraya yazmamla yazmamam arasındaki farkı da anlamış değilim.


  3. Rabiagovic Says:

    Aslında ben de kendi açımdan söylememiştim. Aslında neden söylediğimi de bilmiyorum. Aslında zaten bir gün herkes buradan gitmeyecek mi?

    Sonuç olarak, benim için de gidip gitmemeniz açısından hiç bir problem yok.
    Not: bir daha yorum yazmasam iyi ederim:) sanırım.


  4. Rabiagovic Says:

    He bir de bir arkadaşımın msn de hiç silmedi bir iletisi var. aklıma geldi de:

    "içini heryere götürür insan"


  5. çer çöp Says:

    Estağfurullah, neden yorum yapmasanız iyi edesiniz ki? Yorum yaptığınızda kendimi değerli hissediyorum -ki kafamın karışmasına neden olan da bu zaten. :)


  6. Rabiagovic Says:

    aslında benim canım çok sıkkın:( yazılarda yalan söylüyorum sanırım.
    aslında benim sanırım psikolojik sorunlrım var. ve neden burada bunları yazdığımda başka bir sorun:)
    başka bir yerlerde yazabilir miyim ki size ne dersiniz?


  7. çer çöp Says:

    Yazılarda yalan söylediğinizi sanmıyorum. Canınızın sıkkın olduğu belli oluyor.
    Bana yazmak istiyor ve burda yazmak istemiyorsanız alparslanzengin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Ne var ki kafanızı daha çok karıştırmaktan başka bir işinize yarar mıyım bilmiyorum. :)


  8. Rabiagovic Says:

    ülkü tamer'in yazdığı ve halukum bilginerimin güneşinoğlu filminde okuduğu şiirin son kısmını buraya bağıra bağıra yazmak istiyorken buluyorum kendimi:

    "çok canım sıkılıyor kuş vuralım istersen"

    :)