Gel Yanıma Pazar Eyle

Bugün İstanbul Autoshow 2010'un son günüydü. Şöyle bi gidip dolaşayım, gelecek sene garajıma ekleyeceğim araçlara karar vereyim istedim. O stand senin bu stand benim dolaşırken fark ettim ki bu sene garajıma eklemek istediğim araç sayısı haremime eklemek istediğim hatun sayısından az. Ben de bacakları uzun aklı kısa kızların bolca bulunabileceği bir yerlere gitmeye karar verdim. Sonra baktım, bundan daha yoğun bir yer bulmam şu an için pek mümkün değil.

Neyse, zırvalamayı bırakıp gerçeğe dönelim. Elbetteki fuara gitmiş değilim. Fuar ayağıma geldi. (Off, tutamıyorum kendimi.) Fuarın son günü olması münasebetiyle çeşitli televizyon kanallarında fuara dair programlar yapılıyordu. Bilmem hangi firma yetkilisiydi fuara kadınların ilgisinin düşük olduğunu belirtiyor ve bunu arttırmak için yapılan değişiklikleri anlatıyordu. Yok efendim ailece vakit geçirilebilecek yerler yapmışlar falan. Ne gerek var ki bunlara? Erkeklerin ilgisini güzel bacaklı kızlarla çekebiliyorsanız kadınların ilgisini de kaşı gözü düzgün kaslı erkeklerle çekebilirsiniz pek ala. Düşünsenize otomobillerin bir yanında taş gibi bir hanım kız diğer yanında taş gibi bir bey oğlan, dadından yinmez valla. Gör sen o zaman ilgi tavan yapıyor mu yapmıyor mu.
5 Responses
  1. Rabiagovic Says:

    yanılıyor olabilirsiniz de:)


  2. Rabiagovic Says:

    gözlerim yollarda kaldıı, blog blog...


  3. çer çöp Says:

    Böyle durulma zamanları oluyor, yoğunluktan çoğu defa. Cumartesi memlekete gidiyorum, o zaman da sekiz on gün kadar buralarda olmayacağım. Gitmeden bir şeyler karalar öyle yol alırım herhalde.


  4. Rabiagovic Says:

    şimdiden iyi yolculuklar diliyorum. iyi bayramlar.


  5. çer çöp Says:

    Teşekkür ederim.