Sevmeli mi Sevmemeli mi?

Bir şeyi çok merak ediyorum. İlla birilerini sevmeli miyiz? Ben mesela kimseyi sevmek istemiyorum, n'apacağız? Kimseyle dolaşmak, vakit harcamak, konuşmak istemiyorum. Bunları yapmak zorunda mıyım? İşten, dersten vs. sonra evimde kendi başıma oturmak, boş olduğu için ses vermeyen kendi kafam dahil hiçkimseyi ve hiçbir şeyi dinlememek istiyorum mesela, nasıl yapalım? Sadece film izlemek, okumak, uyumak istiyorsam niye insanlar bana tuhaf bakmalı. Bunları söylediğimde aslında başka şeyler istediğim ama yapamadığım falan anlaşılmalı mı? "Yalnız kalmayı gerçekten sevsen bunu söylemezdin." diyen birine "Seninle birlikte olmayı hiç sevmiyorum ama işte tuttun kolumdan getirdin, rahat bırakır mısın?" diyebilmem gerekmiyor mu? Niye bu kadar garipseyerek bakıyorlar insanlar bu hallere onu da anlamıyorum. Ben belki telefonda konuşmayı sevmiyorum. Belki telefonda konuşabileceğim kimsem yok. Belki en başta sorduğum soruya cevaben ben kimseyi sevmiyorum. Sevmiyorum arkadaş. Uyuzum, kılım, asosyalim, neysem neyim. Aaa! Gelmeyin ulan üstüme.
0 Responses