Uykuya Giderken

Ben bu gece mutlu yatacağım yatağıma. Niye mutluyum bilmiyorum ama mutluyum işte. Fazla da sorgulamak istemiyorum. Basit denebilecek dahi olsa bir isteğim yerine getirildi, belki ondandır. Ne fark eder ki hem sebebinin ne olduğu? Çok şükür bir derdim tasam yok. İnsanoğlu ne eziyetler çekiyor ben rahat yatıyorum. Birilerinin çektiği eziyetlerden ötürü suçluluk dahi duymuyorum. Öyleyse niye huzurlu bir şekilde uyumayayım? Sadece bilmek istediklerini bilen, hatırlamak istediklerini hatırlayan yarım hafızalı bir bireyim şu aralar. Ne söylediğini bile enine uzununa düşünmeyen biriyim. Hoş hiçbir zaman konuşurken ölçüp biçmeyi beceremedim ama şu sıralar hiç yapmıyorum bunu. Gerçi bu rahatlığımın bir sebebi de söylediklerimin dinlenmesi, yanlış anlaşılacak bir şey söylediğimde doğrusunu söyleyebilmem için fırsat verilmesi ve bana güvenilmesi olsa gerek.

Neyse, ne dediğimi bilmediğim kıçı bir yerde başı başka yerde bir yazı oldu bu geceki. Biraz da balatalar yandığından olsa gerek. Ne dediğimin çok da önemi yok herhalde.

Unutmadan, Bolt'u izledim bu akşam. Tek bir yerde kahkaha attım, onun da hangi sahnede olduğunu hatırlamıyorum şimdi. Gülmek için ideal değilse de vakit geçirmek için iyi bir film. Köpek de bayağı sevimli çizilmiş doğrusu.

Esen kalın.
0 Responses