Fecir

Karanlık! Kim söndürdü ışıkları? Biliyorlar karanlıktan korktuğumu. Ayşe nereye gitti? Evde olsa fark eder yakardı koridor lambasını. Ampul mü patladı acaba? Hasan efendi gelse de baksa bir. Bir, iki, üç.../Karanlık bugün/korkmamak ne güç.
Sağır mı oldum, neden duymuyorum kendi sesimi? Sesim mi çıkmıyor yoksa? Hissediyorum ama ses tellerimin titreşimini. Ah şu kolumu bir kaldırabilsem duvara vurur anlardım sorunun kulaklarımda mı ses tellerimde mi olduğunu. Nasıl da uyuşmuş. Ne kadar yattım ki üstüne? Niye rahatsız olup uyanmamışım? Çağırım Sunam sesim duyulmaz./Uyan Sunam uyan derin uykudan.
Şafak attı, gök ağardı./Biz kalkmadan gün doğardı./Taze taze içmek için/annem bize süt sağardı. Neden durup dururken süt çekti canım? Münevver gelseydi kahvaltı için süt ısıtmasını söylerdim. Sahi o neden gelmedi? Hiç bu kadar gecikmezdi. Bugün niye her şey böyle garip? Herkes nerede? Kimse bakmaz/derman olmaz mı derde/imdat diye bağırsam/kalakaldığım yerde?
0 Responses