Hele Bir Soluklan Yeğenim

Yavaş yavaş sapıtmaya başlıyorum. Dizi takip ederken yakaladım kendimi bugün. Canım Ailem'in tekrarı hangi gün, yeni bölümü ne zaman? Adanalı var bundan sonra, tekrarı ama ilk kez yayınlandığında izlememiştim. Abi Gece Gündüz nerde ya, güzel oluyordu izlemek. Bugün Avrupa Yakası'nda şu yemek programıyla dalga geçtikleri bölümde Dursun'un yemek yaptığı kısmı izlemeden kanal değiştirmelerine izin vermedim resmen. Niyeymiş, magazin programında görmüşüm de merak etmişim. Magazin programı bile dinliyordum yani. Bak henüz o kadar kaybetmemişim kendimi, magazin izlemeyip dinlemekle yetiniyorum şimdilik ama sonum oraya da varacak diye korkuyorum. Hatta ilk sinyali bugün verdim, çocuklar Genç Bakış'ı izlerken önce sabırlarına şaşırdığımı söyledim birkaç kez sonra da dayanamayıp "Abi ne olur değiştirin şunu. Gelin kaynana programı açın, Yemekteyiz açın, izdivaç programı açın, magazin açın ama Allah rızası için değiştirin şunu." diye isyan ettim. İşte böyle. Benim yolum yol değil anlayacağınız.
0 Responses