Benzin Pompası Değil Tüfek

Geçenlerde televizyonda bir haber vardı. Adamın biri eniştesinin mi bacanağının mı ne evini basıyor; adamı, karısını ve sanırım bir çocuğunu pompalı tüfekle öldürüyor, iki çocuğu kaçırmaya çalışırken engellemeye çalışan komşuları falan da vuruyor. Üç kişinin öldüğü üç kişinin yaralandığı bir vaka. Bu caniliğin sebebi ise tüyler ürpertici. Adam eşinden ayrılmalarından eniştesi mi bacanağı mı her kimse onla karısını sorumlu tutuyormuş. Bunu duyduğumda delirdim resmen. Ulan pezevenk, behey şerefsiz, haysiyetsizin önde gideni... Senin de karının da seni adam yerine koyup nikah kıyan memurun da seni boşayan hakimin de sane ekmek veren fırının da sana veresiye hesabı açan bakkalın da seni işe alan burjuvanın da seni askere alan genel kurmayın da senin seçmen kütüğüne yazılmana izin veren yüksek seçim kurulunun da sana yol su elektrik hizmeti sunan belediyenin de seni haber yapan televizyon kanalının da o haberi izleyen benim de... Ne sikim bir topluluk olduk lan biz? Adamın biri alıyor eline pompalı tüfeği (benzin pompası alıyor lan sanki), boşanmama neden oldular deyip ev basıyor, üç kişiyi öldürüyor, üç kişiyi yaralıyor. Sana bu mantık kodlarını yükleyen toplumu sikeyim ben. Sana bu sıçtığımın hayat felsefesini aşılayanların köküne kibrit suyu ekeyim. Neyse, birden sakinleştim. Gidiyorum ben. Sağlıcakla falan kalmasın kimse.
0 Responses