Gitmek mi Zor Kalmak mı Zor?

Muhteremler, malumunuz bir ay evvel bloga anket eklemiştim. Oylama süresi dün doldu, ben de bugün değerlendirmeyi yapayım dedim. Öncelikle zahmet edip oyalayanlara şükranlarımı sunuyorum. Şaka tabii, ne sunacağım. Anket işte, bana bir faydası mı var?

Dokuz kişinin toplamda on üç seçeneği işaretlediği anketimizde en fazla oyu beş adet ile "Hayırlı olsun anket yapmışsın" seçeneği almış. Arkadaşları doğru cevaplarından ötürü kutluyorum. İlk olunca hayırlı olsun denir tabii. Hatta hayırlı olsuna gidilir. Eli boş gidilmez ama! O kadar bekledim bir baklavadır, şekerparedir, kalburabastıdır, lor tatlısıdır, bir şey getirilir diye ama ne arayan var ne soran. Yazdım bir kenara.

"Hicaz makamındaki bu eseri tüm sevenlere armağan ediyorum" diyen iki arkadaşa tüm sevenler adına teşekkürlerimi iletiyorum. Gerçi tüm sevenler bu konuda ne düşünürler bilmem. Seven olmayan birini kendilerinden saymayabilirler. Kendilerinden saysalar da temsilci olarak benden başka birini görmek isteyebilirler. Öyle bir durum varsa tüm sevenlere buradan sesleniyorum: "Temsilcinizi seçin, gönderin. Ne istiyorsa yazsın. İzin vermezsem şerefsizim. Lakin benim gözümün önünde yazsın. Şifre falan vermem ona göre!"

Garsonla anlaşmazlığa düşen "Vişne votka dedik ya be adam"cı arkadaşlar! Boşuna celallenmeyin. Sizin kafa uçmuş, ağzınızdan çıkanla kulağınızın duyduğunun tuttuğunun bir olmadığının farkında değilsiniz. Eyyorlamam bu kadar.

Gelelim ilk iki şıkkımıza. Ankete "Gitmek" seçeneğini işaretleyerek yanıt veren muhteremler, kendinizi kandırmayın. Hayalet diye bir şey yoktur, olsa da görülemez, görülse de alta sıçı... karar değiştirdim sıçılabilir. Rahat rahat sıçabilirsiniz. Belli zaten alışkınsınız. Bırakın lütfen şu ağızları. Yok gitmek zor da, yok efendim hem ayrılmanın yükü hem suçlu hissetmenin ağırlığı, hem kızılıp nefret edilmenin ağırlığı hem vicdan azabı çekilmez de falan da filan. Yemezler anacım yemezler. Zaruri halleri bir kenara koyuyorum (kendinize hemen pay çıkarmayın, zaruri hal onda bir hatta on ikide birdir, gerisi zaruri falan değil) gitmek kalmaktan zor değil arkadaş. Ha kalanlar da yeis bize kaldı diye sevinmesinler. Ne güzel düzeniniz baki ulan işte, ne istiyorsunuz? Zaten sadece bir kişi bu seçeneği -"Kalmak"- işaretlemiş. Aldırma arkadaşım sen de. Giden gitsin sen şarkılar söyle içinden. İçinden söyle ama, sesin çok kötü, sık sık da detone oluyorsun, çekemem.

İşte böyle. Birazdan bir anket daha hazırlıyorum. Oylamayanın elleri kaşınsın. Hadi bakalım!
0 Responses