Uyusak mı Ne Yapsak?

Gece gece burada ne işim var? Şu an ya okuyor olmam ya da sabah erken kalkıp okumak için uykuya dalmış olmam gerekirdi. (Yok, öyle yalan olacak türden değil. Okumam şart.Okunacak metin Kant'a ait olunca bu hiç de mantıksız bir seçenek sayılmaz.) Ben ne yapıyorum. Bloga bir şeyler yazıyorum. Aslında bir şey yazdığımdan bile emin değilim. Gözümün önünde harfler var elbette. Klavyenin tuşlarına her dokunuşumda yeni biri ekleniyor, görebiliyorum. Hatta kelimeler ve cümleler olduğunun bile farkındayım. Cümlelerin kendi içinde tutarlılık arz ettiğinden çok emin olmasam da anlamlı olduklarını dahi biliyorum. Yine de bu benim yazıyor olduğum anlamına mı gelir? Herhangi bir şey anlatıyor muyum şu an? Hayır. Bildiğiniz laf salatası yapıyorum. Zaten sayfayı açarken de aklıma hiçbir şey yoktu yazmak için. Uyumak ve okumak arasında karar verme sürecini biraz daha uzatmak için bir oyalanma yöntemi sanırım.

Uyumaya ve sabah erken kalkmaya karar verdim. Söz, erken kalkmış olursam buraya yazacağım bilginiz olsun diye. (Çok umurunuzdaydı değil mi?)
2 Responses
  1. Benjamin Says:

    umurumda.
    ben de bil diye yazıyorum.
    çok umurunda değil mi?


  2. çer çöp Says:

    Dumurumda. Hamurumda da olabilir. Hatta türküsü vardır:

    Eyvanına vardım eyvanı çamur
    Odasına vardım elleri hamur
    Uykudan uyanmış gözleri mahmur
    Ömrümde görmedim böyle gelini
    Gelini gelini Türkmen gelini
    Saramadım aney gel gör halimi