Cicilerim Geldi

Yeni kulaklıklarım geldi bugün. Gelmelerini sabırsızlıkla bekledim resmen. İlkokulda yeni ayakkabılarını arkadaşlarına göstermek için sabah olmasını bekleyen çocuklar olur ya onlar gibiydim resmen. Bütün gün "Cicilerim gelecek." diye dolaştım ortalıkta. Ama heyecanıma da değdi be. Çok kaliteli ses veriyor gerçekten kulaklıklar. Gerçi hissettiğim kalite farkının sebebi eski kulaklıklarımın hem bayağı eski hem de bir tarafının (sağ) çalışmıyor oluşu olabilir ama kulaklıkların Creative olması dolayısıyla gerçekten de kaliteli olma ihtimalini yükseltiyor. (Amma fazla yazım hatası yaptım ya. Sil yaz sil yaz canım çıktı. Neyse artık, gidiyorum ben şimdi.)
2 Responses
  1. Benjamin Says:

    başlığı da yanlış yazmışsın zaten.
    heyecandan olsa gerek.. creative candır. :)


  2. çer çöp Says:

    Sahi ya, hiç farkında bile değilim. :)