He Canım He

Baktım birkaç gündür buraya uğramamışım (uğradım aslında ama şarkı sözü yazıp gittim, o sayılmaz) bir şeyler karalayayım dedim. Söyleyecek bir şeyim yok (herzamanki gibi) ama olsun. Ben takipçilerimi (hele hele bir şeyler yazmamı heyecanla bekleyenleri) bekletmeyi sevmiyorum (yalana bak, sanki geçen sene aylarca buraya bir şey yazmayan ben değildim) bazı arkadaşlarımızın yaptığı gibi. (Onlar kendilerini biliyorlar. Bilmiyorlarsa da ipucu verelim. Aralarında iki haftayı iki tanecik yazıyla geçiştirenler var. Deli Emin'in taklacı güvercinleri bile daha az kaytarıyor yahu! Ha tabii sanatçı tembelliği yapanlar olabilir, onlara bir sözümüz yok. Sanatçı tembellik etmez zaten, malzeme biriktirir. Ne saçmalıyorum ben ya? Şu parantezi de kapatmak lazım artık, uzadıkça uzadı laf.) Bugün hiçbir şeye odaklanamıyorum, ondan böyle gevezelik ediyorum, boşverin siz.
0 Responses