Böyle anket olmaz olsun!

O kadar olmaz olsun ki anketin sorusunu başlığa yazmayayım. Allah bin belasını versin böyle anketin. Allah davul etsin. Top etsin. Yok etsin.

Hop hop hop! Ben kendi anketime bela okuyorum arkadaşım, size ne oluyor. Anket benim değil mi istediğimi derim. Siz diyemezsiniz. Akıllı olun! Hem ne varmış anketimde. Belki geri bildirim istedim. Bilmek hakkım değil mi en çok hangi yazıları sevdiğinizi? Neremi sevdiğinizi çatır çatır söylediniz değil mi? Ah sizi gidi sizi... İlla böyle bir komiklik şakalar, bir alengirli havalar istiyorsunuz değil mi? İşiniz gücünüz goygoy, ben daha ne diyeyim size.

O değil de, harbi böyle anket olmaz olsun ya! "En çok hangi etiketle yazdıklarımı seviyorsunuz?" diye anket sorusu mu olur? Ne deseniz haklısınız anacım, devam edin. Zaten hepi topu iki kişi oy kullanmış, onlardan biri de dört seçeneğe birden oy vermiş. (Bir kişinin dört seçeneğe birden oy verdiğini sadece o oyladığı zaman gördüğüm için biliyorum yoksa anketin kim neye oy verdi gibi bir özelliği yok.) Öyle beş ayrı oy var gibi görünüyor ama altı üstü iki oy var. Ben o iki arkadaşı beni bu halimle seven kişiler olarak bilip siz diğer çıkarcı takipçilerimi memnun etmek için gerekirse soytarılık bile yapacağımı buradan duyurmak isterim.

Ay sıkıldım. Dön dolaş aynı yere geliyorum da ne biçim anketse yazısını hazırlamaktan kaça kaça helak oldum. Şimdi de verilen oyları yazmaktan kaçıyorum sanki. Hadi bir çırpıda yazayım da çıksın. Efendim toplam dokuz seçenekten (dokuz etikete karşılık dokuz seçenek) dördü oy almış bulunmakta. Oy veren iki arkadaş tarafından da beğenilen seçeneğimiz "Bence Ben de Herkes Gibiyim" olmuş. Kendisini tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz. Birer oy alan diğer seçeneklerimiz de "Kesmece", "Kişisel" ve "Tez Günlüğü" olmuşlar. Onlara da mansiyon falan verelim artık. Adlarını zikretme gereği bile duymadığım diğer beş etiket de gözümün önünden kaybolsunlar bir zahmet. Bir müddet kendileriyle görüşmek istemiyorum. (Bu da kendi içinde çelişen bir durum olmadı mı? Anket yazısı yazarken anket etiketiyle görüşmek istememek...)

Yeni anketin sorusunu düşünmek için süre istiyorum. Bulunca eklerim bir şeyler.

Selametle...
0 Responses