Kapı Menteşe

Çok az kitap okudum bugün, elli sayfa bile değil belki. Hiç içimden gelmedi ama, nedendir bilmem. Telafi ederiz artık bir gün, nasıl olacaksa o?

İki sayfasından daha kurtuldum ödevin. Geriye iki-üç sayfalık bir kısmı kaldı. Bir kısmı benim yorumlarımı içereceği için daha çabuk geçebileceğimi zannediyorum. Bu durumda yarın akşama bitmesini umuyorum, hayırlısı bakalım.

Bugün sevdiğim bir insanla arkadaşlığımızı perçimledik. Daha evvelinden benim yaptığıma benzer bir şeyi bu defa o bana yaptı. O biraz kızgın, ben biraz üzgün; böyleydi ahvalimiz. Sonra konuştuk, anlaştık. Yine eskisi gibi ben onu anlaşıyorum o da beni anlaşıyor. Yanlış anlamalara mahal vermeyelim, anlaşmaklı falan değiliz. (Anlaşmaklı, evet.)

Acıktım ben, bir şeyler atıştıracağım. Nazan da sıkmaya başladı artık, müziği değiştirsem fena olmayacak.

İyi geceler herkese. (Hepiniz gece okuyun bunu tamam mı?)
3 Responses
  1. Adsız Says:

    ayyy ben 15:45 civarında okudum bu yazıyıııı :(

    bişi olmas di mi:P


  2. çer çöp Says:

    olmaz canım, merak etme. senin için 15:45'i geceden sayarız artık. :)


  3. Adsız Says:

    :))))