Peh

Bildiğin düz memur bile olamadım ya la!
9 Responses
  1. Adsız Says:

    nerdesin Alparslan yaaaa


  2. çer çöp Says:

    Ben de bilmem nerdeyim. Bir acayip haldeyim. Kalem kağıdı da bırakmak niyetindeyim.


  3. Adsız Says:

    yok artık daha neler...


    Stajyer..


  4. çer çöp Says:

    Öyle valla. Daha doğrusu bu bir niyet değil de gidişat. Çok uzun zamandır içimden hiçbir şey yazmak gelmiyor. Ne buraya, ne başka yere.


  5. Adsız Says:

    ama ben hergün buraya bakıyorum yazmışsındır die yaa


  6. çer çöp Says:

    Bekleme bence. Bir şey yazacak olursam tekrar haber vereceğim sana, söz. :)


  7. Adsız Says:

    peki :((


  8. Stajyer Says:

    oooofffff :(


  9. çer çöp Says:

    Haber vereceğime söz verdim ama bendeki mail adresinin doğru olmayabileceğini fark ettim sonradan. Du bakali, buradan görürsün belki.