Kaşıntı

Ben birkaç gündür buraya niye yazmıyorum? Başımı kaşıyacak vaktim yok diye mi? Olabilir. Tüm vaktimi çalışarak geçirdiğim için mi? Kesinlikle hayır. Başımı kaşıyacak vaktimin olmadığı doğru ama başımı dahi kaşımayacak kadar tembelim bugünlerde. O nedenle yazmıyorum galiba. Elim hiçbir şeye gitmiyor. Yapılacak işler yapılmayan işler oluyor; yapılacak ödevler yapılmayan ödevler... Bu yaşta ödev mi olur zaten? Şaka maka benim acilen adam gibi bir iş bulmam lazım. Böyle gönüllü kölelikle falan olacak iş değil. Adam gibi iş derken, parası için demiyorum. Zaten istediğim de bundan çok fazla alacağım bir iş değil, üçte biri kadar fazla alsam fitim. Mesele kafam ne kadar rahat olacak. Anladım ki ben kaldıramıyorum bu türden çalışmayı. Aslında ben hiçbir türden çalışmayı kaldıramıyorum ama en azından kafamı daha az kullanacağım bir işim olsa, ben de yarım aklımı yapmak istediğim diğer şeylere ayırabilsem memnun olacağım. Geçen vergi dairesinde bir işim vardı, özendim vallahi oradaki memurlara. Öyle bir işim olsa herhalde bilgisayarın yanına bir e-kitap okuyucu koyar, akşama kadar okurdum. Belki de böyle olmazdı, bilmiyorum ama öyleymiş gibi geliyor. Küçümsediğimden falan değil, yanlış anlaşılmasın. Bilakis özendiğimden.
0 Responses