Yıkarım Lan Burayı

Bokunda boncuk bulmak diye bir deyimimiz var ya ben bokumda tespit bulduğum daha doğrusu tespit sıçtığım zamanları özledim. Çok merak ediyorum ne yiyormuşum o zamanlar ki öyle şeyler çıkıyormuş bu bünyeden. Acaba yediklerimde değil de onları yakma biçimimde mi bir değişiklik oldu? Bu blogun ilk açıldığı zamanlara yahut sağda bulabileceğiniz linkten eski günlüğüme bakanlar neyi kastettiğimi anlayacaklardır. Bilenler biliyor zaten. Netlarus'un habersizce kendisini kapattığı için güme giden ilk blogumdakileri saymıyorum bile. Uzun lafın kısası, birilerinin yine bez getirdiği günleri istiyorum ben.
2 Responses
  1. Benjamin Says:

    yazını okuyunca şöööyle bir maziye dalıverdim Nafile.
    hatırladım ki, benim de bir zamanlar saçma sapan da olsa tespit dolu yazılarım varmış.
    meğersem zaman geçtikçe sıradanlaşmış,tembelleşmiş,umursamazlaşmış,düzleşmiş,herkesleşmiş,uykusuz aksi ve nalet bir insan olmuşuz.
    üstelik artık "blog zaten günlük gibi bişey ki.. yani insanlar günlük yazıyo, başlarından geçeni felan anlatıyo. yani bloggerın amacı bu sonuçta.." diye düşünmek de işe yaramıyor.
    nolucuu bize?


  2. çer çöp Says:

    Bilmiyorum be fıstık! Nolucuu sahi bize?