Muhittin Abi Vol: 4

Muhittin Abi geçen çok sıkıldım, öyle mi sıkılır insan? Böyle sıkıl sıkıl suyum çıktı resmen. Galiba daha fazla sıkılamayacağım için yalama yaptım. Balataları sıyırdım. Kayış koptu. Senin anlayacağın Muhittin Abi, içerden bir hoş, içmeden sarhoş oldum. Kelebekler midemde değil kafamda uçuşuyor ondan beri. Böyle bir tatlı uyuşukluk, bir umursamazlık var ki üzerimde dokunsan uçarım. O yüzden Muhittin Abi dokunma bana. Sana bana dokunma dedim! Af buyur abi, gaza geldim bir an. Haklısın abi, hep bu Amerikan filmleri, dizileri yüzünden. Ne tripcan amcalar, ablalar yahu onlar. Abi ayıp oluyor ama! Uykumuz geldi, esnedik diye insan ağzımızı mağaraya benzetmez ki! Hani sızdığında salyaların akmasa anlayacağım da böyle bir defon varken benle uğraşman da hiç yakışık almıyor Allah için. Neyse, tamam. Uzatma dedin uzatmıyorum. Şuraya uzanıyorum ama. Sen de kıvrıl bir köşeye. Bu gece erken yatalım, sabah erkenden iş var. Yav umursamazım dedim de o kadar değil. Karnımı sen doyurmuyorsun, ne taşak geçiyorsun. He abi, he! Dünya sikine minare götüne senin, sen benim halimden ne anlarsın. Ben yatıyorum. Hadi eyvallah.
0 Responses