Ah Yvonne Vah Yvonne

Dün Chuck izlemeye başladım. Bugün açık ofise taşındığımız düşünülürse hiç de iyi bir zamanlama değil galiba. The Big Bang Theory ya da House gibi yeni bölümlerini beklediğim bir dizi olsa sorun olmaz ama şimdi yeni bölümleri yakalayana kadar sıklıkla izlemek isteyeceğim ve sürekli göz önünde bulunduğum için zor olacak. Neyse, dur bakalım ne olacak.

Durup dururken Chuck izlediğimden neden bahsettim dersiniz? Bugüne kadar bir sürü dizi izledim ama bundan söz etmedim. Belki bir tek House izlediğimi söylemişimdir, onu da kurban bayramı tatilinde üç sezon falan izlediğim için. Chuck izlediğimden bahsettim çünkü dizide bir şey dikkatimi çekti. Dizinin dikkat çekmesi ve ilk bölümlerin izlenirliğinin yüksek olması için Yvonne Strahovski'nin güzelliğinden bayağı yararlanılmış. Ben bu dizinin ikinci sezon bölümlerinden bazılarını izlemiştim evvelden ama o bölümlerde Yvonne'nun güzelliği bu kadar belirgin biçimde göz önüne serilmiyordu. Ne büyük tespit değil mi?
0 Responses